Factura electrònica
L'e-FACT és el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes per a la recepció de les factures electròniques (efactures) per part dels seus proveïdors.
Es basa en un model que simplifica les relacions administració i proveïdor en els processos de facturació i que ofereix la possibilitat de treballar amb les diferents plataformes de mercat existents, evitant imposicins tecnològiques o organitzatives a emissor i a receptors, garantint així el principi de neutralitat tecnològica.
e-FACT Factura electrònica
A través del Punt General de Factures Electròniques de les Administracions Públiques de Catalunya podeu enviar factures, consultar el seu estat o accedir al directori d'unitats que estan adherides a e.FACT.
També trobareu informació sobre les qüestions més habituals: Com es poden crear factures electròniques? · Com puc enviar les factures electròniques a través d'aquesta bústia? · Com sé que s'ha rebut la factura electrònica per part de l'Administració? · Com puc saber l'estat de la factura que he enviat? · Per què se m'ha rebutjat la factura electrònica? Què he de fer ara? · Com puc consultar les bústies de lliurament d'altres administracions? · Quins canals de suport tinc si necessito ajuda?
Denominació | Oficina comptable |
Òrgan gestor |
Unitat tramitadora |
Patronat Municipal d'Esports (Valls) | LO1431613 | LA0005199 | LA0005199 |